Shopping Cart Icon
0

Všetko o nákupe, obchodné podmienky

 

Obchodné a dodacie podmienky platné pre internetový obchod:

 

 

Ako nakupovať, zľavy, darčeky

Registrácia

K nákupu v našom internetovom obchode nie je treba sa zaregistrovať. Ceny a podmienky nákupu sú rovnaké pre registrovaných aj pre neregistrovaných zákazníkov. Registrácia zákazníkov je zadarmo. Výhodou registrácie je rýchlejšie vyplnenie objednávky pri opakovanom nákupe (nie je už treba vyplňovať kontaktné údaje).

 

Zľavy na tovar
Tovar sa snažíme ponúkať za čo najnižšie ceny. V prípade odberu väčšieho množstva strojov sme zväčša schopní poskytnúť športovým centrám či klubom množstevnú zľavu. Je poskytovaná individuálne na základe typu a množstva strojov. Pre konkrétny dopyt a cenu zašlite prosím zoznam strojov mailom. 

 

Darčeky k tovaru
K niektorým tovarom v ponuke je priradená ponuka darčekov k danému výrobku. Ten vyberiete jeho zvolením na stránke detail výrobku. Pokiaľ chcete v rovnakej hodnote úplne iný darček, uveďte ho do poznámky v objednávke, prípadne sa informujte na našej info linke. Darčeky sa vzťahujú iba na tovar objednaný prostredníctvom internetového obchodu, mailom, prípadne telefonicky a pre platbu v hotovosti, dobierkou (pri paletovej doprave DHL je platba na dobierku možná iba platobnou kartou), alebo prevodom. Na spôsobe prevzatia tovaru nezáleží.
Pokiaľ nie je darček na sklade, z ktorého je tovar dodávaný bude dodaný do 10 dní od prevzatia tovaru. Táto skutočnosť je uvedená na platobnom doklade k tovaru.
Zákazníkom, ktorí darček k stroju nechcú obdržať je možné poskytnúť zľavu vo výške 3-5% ceny stroja podľa jeho hodnoty.

 

Výber tovaru
Výberu tovaru venujte prosím zvýšenú pozornosť. U väčšiny sortimentných skupín nájdete na prvej stránke "Nákupného poradcu", čo je pri výbere dôležité a na čo je treba dať si pri výbere pozor. V prípade akýchkoľvek pochýb o vhodnosti výrobku pre váš účel nás kontaktujte, či už mailom (obchod@bestbody.sk) alebo telefonicky +421 232 447722. Pretože všetky produkty sú konštruované podľa aktuálneho stavu bezpečnostných predpisov a do výrobného procesu sú začleňované poznatky aktuálneho vývoja, vyhradzujú si jednotliví výrobcovia vo výnimočných prípadoch právo na technické zmeny a zmeny designu.

 

Objednanie tovaru

Väčšinu tovaru ponúkaného na našich stránkach je na našich skladoch,  vzhľadom k tomu sú dodávky vybavované veľmi rýchlo. Konkrétny termín dodania tovaru s Vami bude konzultovaný telefonicky či mailom.

Tovar môžete objednať nasledujúcimi spôsobmi:

- telefonicky na telefónnych číslach 0232 44 77 00
- mailom uvedené v kontaktoch
- prostredníctvom e-shopu na našich stránkach - postup popísaný ďalej:

 

Pokiaľ sa rozhodnete niektorý výrobok zakúpiť, v okne daného produktu nájdete tlačidlo "Kúpiť". Po kliknutí naň sa dostanete na stránku nákupného košíku, kde uvidíte vybrané výrobky, ich množstvo a ceny. V prípade, že chcete zmeniť počet kusov, prepíšte ich, pre odobranie niektorého z výrobkov kliknite na ikonku koša. Následne zvoľte z ponúkaných možností spôsob dopravy a platby (POZOR pri zmene spôsobu dopravy sa môže zmeniť jej cena, sledujte preto údaj o jej výške) a vyplňte údaje ohľadne dodacej či fakturačnej adrese a kontakty na Vás. V prípade že ste už u nás zaregistrovaný, údaje nemusíte vypĺňať znovu, len sa prihláste. Po úspešnom vyplnení všetkých údajov potvrďte objednávku tlačidlom "Odoslať objednávku".

Každá objednávka je potvrdená na Vašu emailovou adresu, ktorou ste uviedli (v prípade, že Vám potvrdzovací email nedorazil, nebola Vaša objednávka správne dokončená - v tom prípade nie je možné objednávku vybaviť). Následne budete kontaktovaný telefonicky či emailom našim pracovníkom, ktorý s Vami dohodne termín a spôsob doručenia. Objednaním tovaru zákazník súčasne potvrdzuje, že súhlasí s obchodnými a dodacími podmienkami.

- hore -

 

Spôsob platby

V súčasnej dobe máte možnosť uhradiť tovar týmito spôsobmi:

Platba v hotovosti pri prevzatí tovaru – kúpnu cenu zaplatíte na mieste nášmu pracovníkovi (vodičovi) alebo prepravnej spoločnosti.

Bankovým prevodom - na základe faktúry zaslanej mailom uhradíte čiastku na náš účet. Tovar bude expedovaný ihneď po pripísaní platby na náš účet.

Pre štátne organizácie, ako sú školy, zdravotné zariadenie, vojsko, hasiči, polícia atď. ponúkame pri objednávke nad 120 € tiež dodávku tovaru s následnou fakturáciou 

Platba platobnou kartou ONLINE - online platby kreditnou či debetnou kartou cez rozhranie ComGate. Pri zvolení tohto spôsobu platby ste po potvrdení objednávky presmerovaný na zabezpečené rozhranie ComGate, kde dokončíte platbu kartou. Prevedenie transakcie sa nám okamžite zobrazí v systéme a tovar môže byť ihneď expedovaný.

  • kontaktné údaje na spoločnosť ComGate Payments, a.s. pre prípadné reklamácie alebo otázky k platbám:

ComGate Payments, s.r.o.
Svetlá 1, 81102 Bratislava
IČO: 36797472, DIČ: 2022405891, IČ DPH: SK2022405891

Zavolajte v pracovné dni od 8:00 do 20:00.
Tel.: +421 222 205 147
E-mail: podpora@comgate.sk



Rýchle online bankové prevody - po zvolení konkrétnej banky a potvrdenia objednávky ste presmerovaný na zabezpečené rozhranie systému ComGate, kde platbu dokončíte. Prevedená transakcia sa nám okamžite zobrazí v systéme a tovar môže byť ihneď expedovaný.

  • kontaktné údaje na spoločnosť ComGate Payments, a.s. pre prípadné reklamácie alebo otázky k platbám:

ComGate Payments, s.r.o.
Svetlá 1, 81102 Bratislava
IČO: 36797472, DIČ: 2022405891, IČ DPH: SK2022405891

Zavolajte v pracovné dni od 8:00 do 20:00.
Tel.: +421 222 205 147
E-mail: podpora@comgate.sk

 

Platba strojov na objednávku - pri objednaní trenažérov a strojov “Na objednávku”, “Výroba na objednávku” alebo u profesionálnych strojov môže byť požadovaná záloha vo výške 20-50% z predajnej ceny podľa typu objednávky.
Konkrétne platobné podmienky budú telefonicky alebo emailom upresnené.

 

Na splátky

Pokiaľ nechcete Váš vybraný tovar platiť hneď, ale mať možnosť splátok, stačí v košíku zvoliť formu platby "PLATBA NA SPLÁTKY HOME CREDIT". Aktuálne Vám môžeme ponúknuť možnosť od spoločnosti Home Credit. Spoločnosť BODY FIT s.r.o. nie je priamym sprostredkovateľom úverov spoločnosti Home Credit Slovakia, a.s. a v tomto smere nemôžeme poskytovať zákazníkom poradenskú činnosť so všetkým vysvetlením týkajúcim sa aktuálnych finančných produktov a ďalších nadväzností podľa Zákona č. 129/2010 Z z.. Zákazník musí teda sám vyhľadať optimálny produkt, podľa svojich potrieb a možností.

On-line splátky Home Credit

  • nákup v minimálnej výške 100,- EUR s DPH (max. čiastka revolvingového úveru je do sumy 4000 €, pri nákupe nad 4000 €, je potrebné (zvyšnú čiastku) zložiť akontáciu v hotovosti)
  • vložte tovar do košíka
  • zvoľte spôsob platby "PLATBA NA SPLÁTKY HOME CREDIT"
  • vyplňte požadované údaje na stránkach HC
  • zmluvu podpíšte SMS-kou
  • a my Vás následne budeme informovať o dodaní tovaru

Pri každom produkte nájdete splátkovú kalkulačku a na nej si môžete vyskúšať jednotlivé možnosti splátok a spočítať konkrétne podmienky. Potom čo zvolíte vybraný druh platby v košíku Vás po potvrdení objednávky systém presmeruje priamo na stránky Home Credit, kde dokončíte vyplnenie potrebných údajov. Po ich odoslaní vám na mail prídu pokyny na vytlačenie zmluvy. Zmluvu vytlačíte, podpíšete a spoločne s požadovanými dokladmi zašlite poštou na požadovanú adresu. Akonáhle doklady dorazia, budete kontaktovaný ohľadom dodania tovaru.
Kalkulačka ponúka iba splátky do 4000 €, pri nákupe nad hranicu 4000 € už kalkulačka počíta s tým, že zvyšnú platbu uhradí zákazník v hotovosti.

 

- hore -

Doprava tovaru k zákazníkovi

Vďaka tomu, že máme väčšinu položiek na vlastných skladoch, prebieha dodávka objednaného zariadenia k Vám veľmi rýchlo. U každého produktu je potom uvedená zvyčajná doba doručenia.
Doprava po celom Slovensku je pri nákupe nad 79 Eur ZADARMO. Objednávky do hodnoty 79 Eur zaplatí zákazník poplatok za dopravu vo výške 2,99€.

Tovar môže byť odosielaný aj zo zahraničia vďaka širokej sieti skladov so skladovými zásobami.

Pre dodanie tovaru môže zákazník zvoliť jeden z nasledujúcich spôsobov:

Doručenie domov prepravnou firmou DHL

Doručenie tovaru prepravou firmou je možné na tovar akejkoľvek hmotnosti a prebieha do 48 hodín od prevzatia zásielky prepravnou firmou. Deň doručenia si môžete určiť v poznámke. Štandardne sú objednávky prijaté v pracovné dni do 15:00 hodiny expedované ešte v ten istý deň, vy teda tovar obdržíte druhý až tretí nasledujúci pracovný deň po objednaní. Po odoslaní zásielky obdržíte informačný email so sledovacím číslom balíka, ráno v deň doručenia balíka potom dostanete SMS či telefonát s približným časom doručenia. Pokiaľ Vám nevyhovuje, je možné kontaktovať vodiča alebo dispečing. Pred konkrétnym doručením Vás bude ešte kontaktovať telefonicky vodič.

Doručenie tovaru prebieha v pracovné dni medzi 9-18 hod., presný čas nevieme ovplyvniť. Pokiaľ nemáte možnosť prevziať si balík na adrese je možné si ho zaslať na adresu napr. do zamestnania alebo kamkoľvek, kde sa v tom čase budete nachádzať.

  • Možnosť sledovania zásielky prostredníctvom webového rozhrania https://www.dhl.com/sk-sk/home.html
  • Možnosti platby - na mieste vodičovi v hotovosti (iba platobnou kartou), online platby alebo bankové prevody vopred 
  • Pri paletovej doprave DHL je možná platba na dobierku alebo platobnou kartou.
  • Cena dopravy – ZADARMO pri objednávke nad 79€, inak 2,99€ (v prípade dobierky +0,89€)

 

Doručenie domov balíkom SPS/INTIME – balík do ruky

Doručenie tovaru prepravou firmou SPS/INTIME je možné odoslať menší balík do 50 kg v rámci SR. Deň doručenia si môžete určiť v poznámke objednávky alebo pri telefonickom potvrdení objednávky na našich telefónnych číslach. Štandardne sú objednávky prijaté v pracovné dni do 15:00 hodiny expedované ešte v ten deň, vy teda tovar spravidla dostanete druhý nasledujúci pracovný deň po objednaní. V deň odoslania balíka obdržíte informačný email a SMS s dátumom doručenia, číslom balíka a dobierkovou sumou, pokiaľ nie je objednávka vopred uhradená.

  • Možnosť sledovania zásielky prostredníctvom webového rozhrania https://www.sps-sro.sk/moja-zasielka/
  • Možnosť platby – na mieste vodičovi v hotovosti alebo platobnou kartou, online platby alebo bankovým prevodom vopred 
  • Cena dopravy – ZADARMO u objednávok nad 79€, inak 2,99€ (v prípade dobierky +0,89€)

 

Dodávka vrátane montáže technikom v rámci SR

V prípade požiadavky na dodanie fitness strojov a trenažérov vrátane montáže, vám objednaný tovar po predchádzajúcej telefonickej dohode termínu dovezie technik, ktorý ho zloží a odovzdá Vám funkčný stroj na použitie.

  • Konkrétny termín je s vami dohodnutý telefonicky minimálne 1-2 dni vopred.
  • Možnosti platby – na mieste kreditnou alebo debetnou platobnou kartou technikovi pri prevzatí zásielky, alebo bankovým prevodom vopred a kartou po celej SR.
  • Cena dopravy - ZADARMO pri tovare označenom "Montáž zadarmo" (u elektrobicyklov: Dovezieme až k Vám domov), inak spoplatnené podľa platného cenníka montážou firmy BODY FIT s.r.o., ceny sa pohybujú od 45 - do 120 Eur podľa typu stroja a náročnosti montáže .
  • Vo výnimočných prípadoch je technik oprávnený odmietnuť vykonanie montáže (napr. neuspôsobený priestor na inštaláciu, neprístupná miestnosť, bezpečnostné dôvody atď.).

 

- hore -

Montáž zariadenia

U väčšiny tovaru ponúkame montáž zakúpeného tovaru u zákazníka ZADARMO. Tento tovar je označený "Doprava a montáž zariadenia po celej SR zadarmo." V prípade, že sa rozhodnete pre montáž vlastnú, stačí to uviesť do poznámky v objednávke (stroje sú na montáž zákazníkom konštruované z výroby a vlastná montáž samozrejme nemá žiadny vplyv na záručné podmienky).

Pri tovare u ktorého je zadarmo iba doprava tovaru je možné montáž technikom doobjednať ako službu platenú, cena Vám bude oznámená v košíku, či na požiadanie telefonicky či mailom. Výnimku tvoria len výrobky montované do steny a stropov (boxovacie vrecia, ribstole atď.), ktoré nemontujeme vôbec a to z dôvodu možného narušenia inštalácií v objekte a rozličných stavebných materiálov budov.

Všetok ponúkaný tovar je výrobcom určený pre montáž koncovým zákazníkom a je teda z výroby predmontovaný tak, aby montáž zvládol aj úplný laik bez akýchkoľvek znalostí a vybavenia. Súčasťou každého stroja je obrázkový návod s presným postupom montáže.

Vo výnimočných prípadoch je technik oprávnený odmietnuť vykonanie montáže (napr. neuspôsobený priestor na inštaláciu, neprístupná miestnosť, bezpečnostné dôvody atď.).

 

- hore -

 

Odstúpenie od zmluvy

Storno objednávky zo strany kupujúceho

Podľa zákona o ochrane spotrebiteľa pri zásielkovom predaji č. 102/2014 Z.z. má zákazník pri nákupe na diaľku (e-shopom) právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. Ak sa rozhodnete pre odstúpenie, bude Vám vrátená kúpna cena tovaru. Výnimku tvoria audio a video nahrávky a počítačové programy, ktorým by bol poškodený ich originálny obal spotrebiteľom. Predajca má nárok na úhradu nákladov spojených s vrátením tovaru podľa § 10 ods. 3 a § 3 ods. 1 písm. i/ Zákona podľa Zákona 102/2014 Z.z. . Pre vrátenie ceny je nutné dodržanie nasledujúcich podmienok:

  • Budeme písomnou alebo mailovou formou informovaný o Vašej požiadavke na vrátenie tovaru
  • Vrátený tovar musí byť nepoškodený a kompletný (vrátane príslušenstva, záručného listu, návodu, daňového dokladu atď.).
  • Ak nebude vrátený tovar v pôvodnom obale alebo bude obal poškodený, predajca má nárok na úhradu nákladov spojených s uvedením do pôvodného stavu v súlade s ust. § 457 a § 458 Občianskeho zákonníka SR, nakoľko v zmysle § 10 ods. 4 zák. č. 102/2014 Z.z. spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.
  • Tovar nie je možné zaslať na dobierku a jeho doprava prebieha na náklady kupujúceho. Pri splnení týchto podmienok Vám peniaze vrátime do 14 pracovných dní od obdržania tovaru prevodom na Váš účet.

 

Storno objednávky zo strany predávajúceho

Predajca si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť. Jedná sa o prípady, kedy sa požadovaný tovar už nevyrába, nedodáva, výrazným spôsobom sa zmenila cena tovaru, prípadne by obchod bol pre predajcu stratový. V tomto prípade bude predávajúci informovať zákazník a dohodne s ním ďalší postup. V žiadnom prípade však predávajúci nenesie zodpovednosť za škody spôsobené nedodaním objednaného tovaru.

- hore -

 

Zodpovednosť za vady - reklamácia

Predávajúci poskytuje na ponúkaný tovar záruku v dobe:
- základnú 24 mesiacov, na všetky výrobky
- predĺženú 36 mesiacov na vybrané výrobky, u ktorých je to uvedené
- predĺženú na 5 – 15 rokov na niektoré komponenty strojov, u ktorých je to výslovne uvedené (napr. rámy, motory atď.)

Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobné chybnou montážou, bežným opotrebením a neadekvátnym zachádzaním, ako aj na vady spôsobené použitím v inom prostredí, než do ktorého je stroj určený. U vybraného tovaru označeného „Servis u zákazníka zadarmo“ nie je potrebné ako zvyčajne posielať tovar na reklamáciu k predajcovi či niekam voziť, ale chybu príde odstrániť technik priamo k Vám.


Tovar bez tohto označenia je nutné ako to býva zvykom dopraviť pri reklamácii tovaru na adresu prevádzky alebo zmluvných servisov, pokiaľ u danej značky existujú. V prípade zistenia chyby je potrebné neodkladne nás informovať o vzniknutom poškodení, či už mailom na servis@bestbody.sk alebo písomne na adresu firmy. Uveďte prosím typ stroja, dátum kúpy, číslo daňového dokladu, vzniknuté chyby a kontakt na Vás.


Záručná doba pre osoby, ktoré používajú výrobok za účelom podnikania s týmto výrobkom, nie je stanovená Občianskym zákonníkom a stanovuje ju konkrétny dovozca či výrobca.
Upozorňujeme, že všetok software (webové služby, mobilné aplikácie a samotný software prístrojov) podlieha Autorskému zákonu a je využívaný v rámci licencie, nemôže a nie je na nej teda poskytovaná záruka. Vydavateľ softwaru sa považuje iba formou updatu odstraňovať známe chyby.


Vzťahy a prípadné spory, ktoré vzniknú na základe zmluvy, budú riešené výhradne podľa práva Slovenskej republiky a budú riešené príslušnými súdmi Slovenskej republiky.
Prípadné spory medzi spoločnosťou BODY FIT s.r.o. a Kupujúcim – Spotrebiteľom je potrebné riešiť tiež mimosúdnou cestou. V takomto prípade Kupujúci – Spotrebiteľ môže kontaktovať subjekt mimosúdneho riešenia sporu, ktorým je napríklad Slovenská obchodná inšpekcia či spor riešiť online prostredníctvom k tomu určené ODR platformy. Viac informácií o mimosúdnom riešení sporov nájdete tu (www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi). Predtým, než bude pristúpené k mimosúdnemu riešeniu sporu, odporúčame Kupujúcemu – Spotrebiteľovi, najprv kontaktovať BODY FIT s.r.o. pre vyriešenie vzniknutej situácie.

- hore -

 

Ochrana osobných údajov

Snažíme sa maximálne chrániť Vaše osobné údaje pred možným zneužitím. Informácie o zákazníkoch sú uchované v súlade s platnými zákonmi Slovenskej republiky a v súlade s nariadením GDPR. Viac informácií získate v dokumente Ochrana osobných údajov a v Prehlásenie o ochrane a spracovaní osobných údajov GDPR.

- hore -

 

Copyright - ochranné známky

Všetky materiály publikované na webových stránkach www.bestbody.sk sú chránené autorským zákonom. Názvy produktov a označenia výrobkov môžu byť registrovanými obchodnými známkami príslušných vlastníkov alebo môžu byť chránené ďalšími právami dotknutých osôb.


Akákoľvek časť webových stránok www.bestbody.sk (najmä popisy, vyobrazenie produktov a návody) nesmú byť kopírované elektronickou alebo mechanickou cestou a sprístupnené verejnosti bez predchádzajúceho písomného zvolenia držiteľa autorských práv.

 

 

Kontakty na prevádzkovateľa stránok

BODY FIT s.r.o.
Sídlo firmy : Devínska Nová Ves 7465, Bratislava 841 07
Mobil: 0232 44 77 00
E-mail: info@bestbody.sk

IČ: 46862579
DIČ: 2023622689
IČ DPH: SK2023622689

IBAN: SK2683300000002200927782
Č. u. Fio Banka: 2200927782/8330

Zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel Sro, vložka číslo: 84706/B

 

Orgán dozoru

Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj
Prievozská 32, P.O. Box 5, 820 07 Bratislava 27
Odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa
tel. č.: 02/ 58272 172-3 fax č.: 02/ 58272 170

 


Veríme, že budeme mať príležitosť Vás presvedčiť o kvalite našich služieb, a že naše vedomosti a skúsenosti získané za viacej ak 20 rokov pôsobenia na trhu pomôžu aj Vám k spokojnému a bezproblémovému užívaniu Vášho športového vybavenia.

 

Objednaním tovaru súhlasí zákazník s týmito obchodnými podmienkami.

- hore -